Gemäß Ihrem Recht auf informierte Selbstbestimmung.
Alle Cookies zulassen: Cookies von Analyse-Diensten, die Analyse und Tracking ermöglichen, um eine fehlerfreiere und benutzerfreundlichere Webseite betreiben zu können und besser zu verstehen, wie sich der Benutzer auf der Webseite bewegt und was er sucht. Diese Tools helfen u.a. die Benutzerfahrung zu optimieren. Ein bekanntes Beispiel für einen solchen Anbieter ist Google-Analytics.
Nur von dieser Webseite: Empfehlenswert für registrierte Nutzer: Persistente Cookies, die uns ermöglichen, Sie wiederzuerkennen, wenn Sie die Seite nach einigen Tagen wieder besuchen, auch wenn Sie den Browser zwischenzeitlich schließen.
Keine (unnötigen) Cookies zulassen: Für registrierte Nutzer sind beim Stand der Technik Sitzungs-Cookies unumgänglich. Denn Sie sind die einzige Möglichkeit innerhalb eines (privaten) Netzwerkes zwischen eingelogten und nicht eingeloggten und zwischen verschiedenen eingeloggten Nutzern zu unterscheiden, die sich innerhalb eines (privaten) Netzwerkes befinden. Selbst die berühmt-berüchtigte IP-Adresse schafft hier keine Abhilfe. Diese Cookies sind also für die Grundfunktionalität der Seite notwendig.
Sollten Sie damit nicht einverstanden sein, dürfen Sie die Seite nicht nutzen.
Übrigens können Sie das Setzen von Cookies auf allen (oder ausgewählten) Webseiten in den Einstellungen Ihres Browsers selbständig unterbinden.
Mehr dazu in unserer Datenschutzerklärung.
Schon registriert? ● Halte bitte Deine Benutzer-Id bereit.
Bitte hab Verständnis, wenn das Telefon nicht besetzt sein sollte, wenn wir mit technischen Fragen beschäftigt sind oder wenn wir auf einer anderen Leitung mit einem anderen Kunden telefonieren. Bitte hinterlasse Deine Rückrufbitte mit Angabe von Kontaktdaten und ggfls. Deiner Benutzernummer. Schreibe auch kurz, worum es geht, damit uns kurz vorbereiten können. Gib uns etwas Zeit. Wir sind kein Millionenunternehmen und nutzen keine Callcenter. Wir antworten auf jeden Fall und möglichst zeitnah (je nach Anliegen) oder binnen 24-72h, besonders an Wochenenden (inkl. montags, da hier wegen des Wochenendstaus sehr viele Kundenfragen bei uns ankommen). Danke für Dein Verständnis!
Zweck der Stichwortsuche:
- Suche außerhalb der Benutzerprofile. Hier nur Suchwörter eingeben, die keine Fächer sind. z.B. "geduldig" oder "Prüfungsvorbereitung", etc.
Es wird allerdings zusätzlich in den Benutzerprofiltexten gesucht. Nicht aber in den Fächern.
English, French, Latin, Anthropology, Biology, Math, Ancient Classics, History
Qualifikation:
I am currently doing my PhD in English Literature at the University of Edinburgh. I obtained my MA in English literature at the University of Toronto, and my BA in English literature and Anthropology at Trent University. I have always maintained an A average. I have previously tutored first year university students studying English literature. I have also tutored students with French, History and science. I also worked as an English instructor at Gen academy in Toronto, Canada. I taught ESL (English as
Niveau:
Primary level- University level, as well as adult learning
Details:
I try to base my lesson plans around the individual student and their learning needs. I usually ask them to bring a piece of work to our first meeting, and I assess what they need to work on in that course and base my lessons according to my findings. I like to have good communication between myself and my student(s). I also like to use many resources (visual aids, books, journal article, games, etc.) in my tutorials.
History, History of Art, Law, English Literature, Politics, Modern Studies, Creative Writing
Qualifikation:
1st Class Honours History and History of Art and Degree in Scots Law (LLB)
Niveau:
School, Undergraduate and General Interested Parties
Details:
A very friendly, relaxed and patient tutor who has been offering part time tuition for many years now. I specialise in History, History of Art and Scots Law tuition, but am also happy to tutor in English Literature, Creative Writing and Politics/Modern Studies. I am willing to travel anywhere within reason in the Edinburgh/Central Belt area and offer highly competitive rates.
GCSE – French (A*), Chemistry (A), Physics (A*), Maths (A), English (A), English Literature (A*), Spanish (A*), Geography (A*), History (A*), Latin (A*)
A-Level – Economics (A), History (A), French (A), Physics AS (B)
Niveau:
A level, A level, A level, GCSE
Details:
I am a very patient tutor and will put in the hours to help the tutee achieve their full potential. Often students only need a slight push in the right direction in order to fully understand the subject.
MA (Hons) History & Politics (First Class) - Glasgow University; MSc Law, Anthropology and Society (Merit) - London School of Economics
Niveau:
Undergraduate and Masters levels
Details:
As yet I have no paid teaching experience, but I have always tutored friends and family, including my sister for her History dissertation. I have been paid a couple of times for proof-reading, and have proofread documents for lawyers. I have a very high level of accuracy of expression, a good deal of patience, and a knack for explaining complex ideas
rnI still find my school History teacher very inspiring, both for how I express myself and for how I teach others. He was very clear about how to write good essays: clarity, coherence, and content (in order of importance, but all fundamental). When I review somebody's work, I concentrate first on making sure that their ideas are clear and obvious to the reader. I then ensure that the ideas are set out logically. Only then can the content of the essay shine through
rnHowever, content does not come from nowhere. In explaining any subject, I start big and work down to the smallest details. For example, History is home to a series of grand debates, such as free will vs. fate. From their I could narrow the focus to revolution - do people revolt because they want to or because they are forced to? From their, a student could approach a classic exam question like "The 1917 Russian Revolution was the will of the people. Discuss." with a mature attitude to joining the great conversation of History.
BA Hons (Arts), Diploma in Classical Studies, Diploma in European Humanities, Cambridge CELTA
Niveau:
'A' level, undergraduate, adult learner
Details:
I am approachable, a good listener, strongly believing in tailoring lessons to a student's needs and learning styles. Willing to use different types of resources.
Wenn im Profil nicht anders genannt, können Sie den Ort, die Häufigkeit und die
Vergütung im Vorgespräch unverbindlich und einvernehmlich absprechen.
Diese Regelung ermöglicht faire Vereinbarungen, die für
beide Seiten positiv sind.
*unverbindliche Erfahrungswerte
Viel Erfolg!
Nachhilfe seit 2001!
Nachhilfe Online
Nachhilfe gesucht?
Zweck der Stichwortsuche:
- Suche außerhalb der Benutzerprofile. Hier nur Suchwörter eingeben, die keine Fächer sind. z.B. "geduldig" oder "Prüfungsvorbereitung", etc.
Es wird allerdings zusätzlich in den Benutzerprofiltexten gesucht. Nicht aber in den Fächern.